loading...
سریال پایتخت 3
بابا پنجعلی بازدید : 158 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

 

توضیحات تهیه کننده «پایتخت ۳» درباره حذفیات سریال

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» گفت: حذفیاتی که در این سریال شده، مثل همیشه است و ما را غافلگیر نکرد.

 

     «الهام غفوری» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: حذفیات سریال پایتخت ۳ به معنای سانسور آن نبوده است.

    وی ادامه داد: همه سکانس‌ها پخش شده ولی مواردی که حذف شده خیلی زیاد نبوده است. مثل همه سریال‌های دیگری است که روی آنتن می‌رود و حذفیاتی را با خود به همراه دارد.

    غفوری تصریح کرد: برخی موارد جهت کم و زیاد شدن کار انجام شده و چند مورد پرش تصویر که ما از بابت این موارد غافلگیر نشدیم. هر سریالی که روی آنتن می‌رود، حذفیات اندکی دارد که پایتخت ۳ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

     

    بابا پنجعلی بازدید : 131 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

    حذف هر شبی بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۳»

    سریال تلویزیونی «پایتخت ۳» به کارگردانی «سیروس مقدم» در حالی روی آنتن می‌رود که هر شب با ممیزی‌های مختلفی روبرو است.

    به گزارش فارس، در حالی سریال تلویزیونی «پایتخت ۳» هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود که تصویربرداری آن به پایان نرسیده و گروه در منطقه ازگل تهران مشغول تصویربرداری هستند.

    بنا بر این گزارش، قسمت‌هایی که تا به حال از تلویزیون پخش شده‌اند، با حذفیات متعددی روبرو بوده‌اند که منجر به نارضایتی عوامل سریال شده است.

    به نظر می‌رسد پس از نارضایتی که از سوی اقوام بختیاری برای مجموعه «سرزمین کهن» پیش آمد، تلویزیون در پخش آثاری که مربوط به اقوام مختلف ایرانی است، حساسیت بیشتری به خرج می‌دهد و هر صحنه یا دیالوگی که احساس کند منجر به دلگیری یا ایجاد حساسیت خواهد شد را حذف می‌کند.

     «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شده و بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، علیرضا خمسه، ریمارامین‌فر، هدایت هاشمی، مهران احمدی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.

    بابا پنجعلی بازدید : 297 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

    بانک ورزش – در قسمت دوم سریال «پایتخت 3» به بهانه کشتی گرفتن بازیگر نقش اول این سریال، بارها از نام اسطوره کشتی مازندران، عسگری محمدیان استفاده شد و گفته شد که «نقی» در تمرینات از او امتیاز گرفته است. به همین بهانه خبرنگار بانک ورزش با عسگری محمدیان هم صحبت شد که او در این باره گفت: آقای علیرضا خمسه قبل از استفاده از نام من، زتگ زدند و اجازه گرفتند. من هم چون  خوشحالی مردم خوشحالی خودم بود اجازه دادم از نام من در این سریال استفاده کنند. خودم هم از دیدن این سریال که مردم را شاد می کند لذت می‌برم.
    از مرد نقره ای المپیک سئول در خصوص اینکه نسل جدید او را نمی شناسند و اینکه آیا این کار موجب شناخت بیشتر مردم از وی می‌شود یا خیر سوال کردیم که گفت: مشخصا این استفاده از نام عسگری محمدیان موجب می شود جوانان هم من را بشناسند. خودم هم در این چند ساله در همین حوزه نوجوانان و جوانان کار می کردم ولی این نسل زیاد قدیمی‌ها را نمی‌شناسند و شاید همین اسم بردن از من در این سریال موجب شود بروند بپرسند تا متوجه شوند که عسگری محمدیان کیست.
    محمدیان در پایان در خصوص استفاده از لهجه مازندرانی در این سریال گفت: خیلی از اقوام شاید اگر از لهجه آنها استفاده می‌شد ناراحت می شدند اما مردم مازندران قبل از همه خودشان می‌نشینند این سریال را می‌بینند و دیگران را هم دعوت می‌کنند تا این سریال را نگاه کنند که نشان از جنبه بالای آنها دارد. هر چیزی که مردم را شاد می‌کند، مردم مازندران و شخص من را خوشحال می‌کند.

    بابا پنجعلی بازدید : 42 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

    زمان آغاز پخش سریال پایتخت 3

    سریال «پایتخت 3» از پنجشنبه شب 29 اسفند ساعت 22:20 به روی آنتن شبکه یک می‌رود.
    در اولین قسمت این سریال می‌بینیم که مراسم عقد کنان ارسطو برقرار است اما به ناگاه اتفاقی باعث برهم خوردن عروسی و پریشان شدن نقی می‌شود.
    در پایتخت 3 نیز همانند پایتخت‌های یک و دو علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل ، مهران احمدی، نسرین نصرتی، بازیگران اصلی هستند و  هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر ازدیگر  بازیگران این سریال نوروزی هستند.
    این سریال کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما است.
    بابا پنجعلی بازدید : 95 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

    دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در سری سوم سریال پایتخت نقش آفرینی خواهند کرد.

    سریال پایتخت که همه ساله در ایام نوروز پخش می شود مخاطبان زیادی پیدا کرده و از همین رو سیروس مقدم امسال و در سومین دوره پخش این سریال از اهالی فوتبال برای حضور در پایتخت ۳ دعوت کرده است.

    بعد از اینکه تیموریان و کفاشیان در جریان تمرین تیم ملی مقابل دوربین سیروس مقدم قرار گرفتند این بار قرار است سید مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده برای پایتخت ۳ نقش آفرینی کنند.

    رحمتی و عمران زاده امروز در این سریال بازی خواهند کرد.

    گفتنی است عمران زاده متولد چمستان نور و از استان مازندران است که سیروس مقدم قصد دارد از وی استفاده کند.

    بابا پنجعلی بازدید : 285 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

    پایتختی‌ها در برج میلاد/ تصاویر

    تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» در برج میلاد به پایان رسید و گروه برای ادامه تصویربرداری به لوکیشنی در زعفرانیه رفتند.
    فارس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» در برج میلاد به پایان رسید و گروه برای ادامه تصویربرداری به لوکیشنی در زعفرانیه رفتند.

    «الهام غفوری» گفت: در حال حاضر حدود 10 قسمت از سریال ضبط شده و ما مشغول تصویربرداری در خیابان‌های تهران هستیم.



    وی ادامه داد: تصویربرداری سریال در برج میلاد به پایان رسید و به زودی گروهی از نمایندگان مجلس از پشت صحنه سریال دیدن می‌کنند.

    غفوری درباره حضور بازیگر چینی در سریال نیز عنوان داشت: خوشبختانه با همکاری سفارت چین در ایران موفق شدیم با چند فرد چینی که تسلط به زبان فارسی دارند ملاقات کنیم و یکی از آنها را برای حضور در سریال انتخاب کنیم.



    مجموعه نوروزی «پایتخت3» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری از 13 دی ماه امسال در شیرگاه مازندران کلید خورده است و با پایان ضبط بخش های مربوط به شمال، گروه هفته گذشته به تهران بازگشتند و تصویربرداری بخش های مربوط به تهران آغاز خواهد شد.

    فیلمنامه سریال پایتخت 3 به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می شود و بازیگران آن عبارتند از : علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، هدایت هاشمی،نیکا و سارا فرقانی اصل و (بازیگران مهمان)، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی هستند.



    در خلاصه داستان پایتخت 3 آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌ آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند. عوامل پشت دوربین این سریال هم عبارتند از: دستیار اول کارگردان: محمد صالح غربی جوان، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، برنامه ریز: سید جواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید: محمود اتحادی، صدابردار: امیر پرتوزاده، مدیر تصویربردار: امیر مرغوبی، طراح گریم: مجید اسکندری، مجری گریم: مرتضی کهزادی، عکاس : نادر فوقانی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری و...

    بابا پنجعلی بازدید : 45 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

    سریال پایتخت 3 بهتر از سری اول و دوم است؟

    سریال پایتخت 3 بهتر از سری اول و دوم است؟
    معاون سیما عصر روز سه‌شنبه با حضور در پشت صحنه سریال «پایتخت 3» به کارگردانی سیروس مقدم از نزدیک در جریان روند تولید این مجموعه قرار گرفت. سریال پایتخت 3 روز گذشته در برج نیاوران تصویربرداری شد و...


     معاون سیما در بازدید از لوکیشن سریال «پایتخت 3» گفت: به بینندگان سیما این نوید را می‌دهیم که مجموعه «پایتخت 3» به لحاظ قصه، بازی‌ها، ایجاد موقعیت‌های طنز به مراتب جذاب‌تر از دو مجموعه پیش است و مردم منتظر پخش این سریال دیدنی باشند.

    معاون سیما عصر روز سه‌شنبه با حضور در پشت صحنه سریال «پایتخت 3» به کارگردانی سیروس مقدم از نزدیک در جریان روند تولید این مجموعه قرار گرفت.

    دارابی همچنین گفت: برنامه‌های نوروزی سیما از 29 اسفند با پخش چند ویژه برنامه و سریال آغاز می‌شود و قرار است مجموعه‌های نوروزی پس از پخش در شبکه‌های مختلف، از شبکه تماشا نیز در این ایام بازپخش شوند.

    وی تدارک گسترده تولید برنامه‌ها در صدا و سیما را با توجه به تنگناهای مالی حاصل همدلی مدیران رسانه ملی ارزیابی کرد و گفت: مجموعه صدا و سیما با تلاشی مثال زدنی توانسته اند با وجود این مشکلات 4 سریال نوروزی، بیش از 120 فیلم سینمایی و ده ها برنامه سرگرم کننده و آموزنده را برای تعطیلات نوروزی مردم آماده کنند.

    دارابی همچنین افزود: ویژه برنامه های نوروزی شبکه های سراسری هم آماده است و امسال سیاست سیما بر تولید برنامه های بلند مدت برای آخرین روز سال استوار بوده است.

    دارابی گفت: برنامه «گوشه دل تهرون» و ویژه برنامه تحویل سال نو در شبکه یک از این دست برنامه ها هستند که در روز 29 اسفند مخاطبان شاهد تنوع و نوآوری در این برنامه ها خواهند بود. این برنامه ها با حضور هنرمندان و شخصیت های محبوب مردم اجرا خواهند شد.

    در این دیدار که جمعی از مدیران شبکه یک سیما دارابی را همراهی می‌کردند، سیروس مقدم - کارگردان «پایتخت 3» - توضیحاتی را درباره تولید این مجموعه به معاون سیما ارائه کرد.

    کارگردان مجموعه «پایتخت 3» ضمن تشریح مراحل سخت تولید اعلام کرد: خط اصلی سوژه در دو مجموعه قبلی در بخش سوم سریال «پایتخت 3» حفظ شده است اما موضوع مجموعه این بار به وحدت ملی و ورزش قهرمانی اختصاص یافته که با بازی هنرمندان مجموعه های قبلی و با زبان طنز آن را خواهیم دید.

    سریال «پایتخت 3» روز گذشته در برج نیاوران تصویربرداری شد و اغلب بازیگران اصلی از جمله محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه حضور داشتند.

    بابا پنجعلی بازدید : 41 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

    آخرین خبرها از سریال "پایتخت 3" (+عکس)

    تهیه کننده «پایتخت» از ضبط جلوه های ویژه سریال خبر داد و اعلام کرد عوامل این مجموعه نوروزی در سرمای 12 درجه زیر صفر مازندران در کنار مردم و با بی آبی و بی گازی به کار ادامه داده اند.

    الهام غفوری تهیه کننده «پایتخت 3» درباره آخرین وضعیت این سریال به خبرنگار مهر گفت: اخیر گروه فرادید که چند اثر سینمایی از جمله «خط ویژه» را در جشنواره داشته‌اند، تصاویر هلی شات پایتخت را ضبط کردند. همچنین جلوه‌های ویژه‌ای داشتیم که باید در شیرگاه مازندران تصویربرداری می‌شد و خدارا شکر با تدابیری که اندیشه شد و با حضور اورژانس و آتش نشانی بدون هیچ مشکلی این بخش ها را ضبط کردیم.


    این تهیه کننده با اشاره به روزهایی که استان مازندران درگیر بارندگی برف شده بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه آنتن نوروزی داشتیم، مجبور بودیم سرمای 12 درجه زیر صفر استان مازندارن و با بی آبی و بی گازی را در کنار هم وطنان شمالی تحمل کنیم و کار را ادامه دهیم و ضبط «پایتخت» در سرمای 12 درجه زیر صفر هم ادامه داشت.

    وی از آماده شدن قسمت هفتم سریال خبر داد و یادآور شد: پیش تولید بخش‌های تصویربرداری مربوط به تهران آغاز شده است و اکنون در حال بازدید از لوکیشن‌ها هستیم تا این هفته ضبط بخش تهران را آغاز کنیم.

    پیش از این غفوری در گفتگویی که اوایل بهمن با مهر داشت، به حضور مسئول جلوه های ویژه پیشنهادی زنده یاد جواد شریفی راد در سریال اشاره کرده و از تصویربرداری هوایی آن خبر داده بود.

    در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‎ای روی می‎دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‎گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‎اش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند.


    محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی این سریال هستند.

    همچنین هنرمندانی چون مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر به عنوان بازیگران مهمان در این اثر حاضر شده اند.

    از جمله عوامل «پایتخت» می‌توان به سرپرست نویسندگان محسن تنابنده، نویسندگان خشایار الوند، حسن وارسته، مجری طرح علیرضا نجف‌زاده، مدیر تصویربرداری امیر معقولی، گروه تصویر رسول امامی، سید میلاد ملکوتی، سیامک کوثر مدار، میلاد مهرانی، تصاویر هلی شات شهروز کیایی، طراح گریم مجید اسکندری، اجرای گریم ثمینه محمد طاهری، مرتضی کهزادی، مصطفی کهزادی، جمال الدین بیات، مدیر صدابرداری امیر پرتو زاده، دستیاران صدا مهدی رحیم زاده، امیر فیاضی، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری، دستیار اول صحنه جواد فاضلی، گروه صحنه و لباس وحید جعفری، احمد عبدالهی، رضا برزگر، ساره جوانمرد، مدیر برنامه ریزی علی صابری، دستیار اول کارگردان صالح غربی جوان، برنامه ریز سید جواد حسینی، تدوین خشایار موحدیان، صداگذاری مهرداد جلوخانی، آهنگساز آریا عظیمی نژاد، جلوه‌های بصری علی تصدیقی، دستیار دوم کارگردان امیر نصیری، منشی صحنه محمد گلفشان، تصویربردار پشت صحنه علی حمد خدا، جانشین تولید محمود اتحادی، عکاس نادر فوقانی، مشاور رسانه ای مجتبی احمدی، دستیار یک تدارکات ابوالفضل لطفی، دستیار تدارکات نیما فکوری، خدمات امید داریمی، سینه موبیل، ایمان وردی احمدی، وحید بیگلری، حمل و نقل آرش نوروزی، حمید رضا قریشی، رضا خالقی، فرزاد شعبانی مقدم اشاره کرد.

    بابا پنجعلی بازدید : 54 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)
    بی شک سیروس مقدم و گروه خلاق سازنده «پایتخت» نام آشناترین گروه نوروزی سال‌های اخیر تلویزیون هستند؛ گروهی که توانستند طیف وسیعی از مردم قهر کرده با صداوسیما را پای تلویزیون وطنی بنشانند و این دستاورد کمی نیست. قسمت سوم «پایتخت» در راه است و بر خلاف اخبار مایوس‌کننده اولیه در این قسمت هم مانند دو کار قبلی تمام شخصیت‌های دوست داشتنی قصه حضور دارند.

    الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» درباره روند تولید این سریال به «شبکه ایران» می‌گوید: این روز‌ها عوامل همچنان در شیرگاه استان مازندران مشغول ضبط تصاویر هستند و تا 20 بهمن‌ماه در این منطقه تصویربرداری خواهیم داشت. بارش شدید برف در این منطقه تاثیری بر روند کار نداشت و اتفاقا پلان‌های بسیار زیبایی هم گرفتیم. در حال حاضر هم برف‌ها آب شده‌اند و بدون هیچ مشکلی و طبق برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده ضبط تصاویر ادامه دارد. تاکنون همه بازیگران سریال جلوی دوربین رفته‌اند و هنوز قصه‌ای که بازیگر جدید به کار اضافه شود نداریم.

    به خاطر ارسطو سه مرتبه فیلمنامه را تغییر دادیم/ ضبط تصاویر جاده‌ای خیلی وقت‌گیر است
    غفوری همچنین درباره علت انصراف سفر گروه به ترکیه برای ضبط تصاویر پایانی سریال «پایتخت» توضیح می‌دهد: مشکلاتی که بابت دیر رسیدن دوقلوها و هماهنگی برای حضور ارسطو داشتیم باعث شد زمان کلید خوردن پروژه عقب بیافتد وبا توجه به ایام باقی‌مانده تا زمان نوروز الان دیگر صلاح نیست که در کشور دیگری ساخت سریال را پیگیری کنیم. به دلیل نامشخص بودن تکلیف حضور ارسطو در قسمت سوم «پایتخت» دو سه مرتبه قسمت‌های اول فیلمنامه را تغییر دادیم که همه اینها باعث شد کار را دیرتر شروع کنیم.

    وی در ادامه می‌افزاید: هنوز راجع به لوکیشن بعدی سریال پس از قسمت‌های مربوط به پایتخت تصمیم قطعی نگرفته‌ایم و در حال مذاکره هستیم. چون هر جابه‌جایی و حرکت گروه از شمال به تهران و ضبط تصاویر جاده‌ای خیلی وقت‌گیر است و برف شدید زمستان امسال مشکلات را دوچندان می‌کند. بنابراین باید فکر شده‌تر راجع به این موضوع و لزوم روایت قصه در شهرستان‌های دیگر تصمیم بگیریم.

    نبودن ارسطو بیشتر به ما لطمه می‌زد تا اکبر عبدی
    اکبر عبدی که پیش از این نقش بابا پنجعلی را در سری اول پایتخت از دست داده بود قرار بود در سری سوم این سریال پربیننده در نقش اوس موسی استاد نقی نقش‌آفرینی کند اما این بار نیز حضور عبدی منتفی شد تا این نقش به هدایت هاشمی برسد که پیش از این با نقش کریم مشرفی در سریال نوروزی«چک برگشتی» یک همکاری موفق را با گروه سیروس مقدم تجربه کرده بود.

    این تهیه‌کننده درباره علت جدایی اکبر عبدی از گروه بازیگران «پایتخت 3» یادآور می‌شود: قرار بود آقای عبدی تا 10 دی‌ماه به پروژه ملحق شوند. با توجه به غیبت آقای مهران‌فر تصمیم داشتیم تا زمان پیوستن ایشان به مجموعه با نقش اوس موسی با باری اکبر عبدی تصویربرداری را شروع کنیم اما کار آقای عبدی در «معراجی‌ها» بیشتر از زمان مقرر طول کشید و این فرصت زمانی برای ما خیلی مهم بود بنابراین تصمیم گرفتیم آقای هدایت هاشمی را جایگزین ایشان کنیم. به هر حال تمام تلاش‌ ما این بود که شخصیت ارسطو را به طور قطع در سریال حفظ کنیم و بر این اساس باید با عوامل «شاهگوش» در این زمینه هماهنگ می‌شدیم و این‌که بخواهیم با عوامل یک تیم دیگر هم هماهنگ شویم کار را سخت می‌کرد و نبودن ارسطو بیشتر به ما لطمه می‌زد تا جابه‌جا کردن آقای عبدی.

    آریا عظیمی‌نژاد موسیقی «پایتخت3» را می‌سازد
    موسیقی به کار گرفته شده در دو قسمت ابتدایی سریال و به کارگیری نغمه‌های موسیقی نواحی ایران یکی از ویژگی‌های شاخص این مجموعه بود.غفوری در باره موسیقی قسمت سوم «پایتخت» توضیح می‌دهد: قرار است امروز (چهارشنبه) با آقای آریا عظیمی‌نژاد در این باره صحبت کنیم. موسیقی دو قست ابتدایی سریال را مخاطبان شنیده‌اند و با آن ارتباط خوبی گرفته‌اند بنابراین مایل نیستیم تغییری در تم کلی آن ایجاد کنیم.

    سری سوم سریال «پایتخت» برای پخش از شبکه یک سیما تولید می‌شود و محسن تنابنده در نقش نقی معمولی، علی‌رضا خمسه در نقش پنج‌علی(پدر نقی)، ریما رامین‌فر در نقش هما(همسر نقی)، سارا و نیکا فرقانی اصل در نقش سارا و نیکا(دختر‌های دوقلوی نقی) و احمد مهران‌فر در نقش ارسطو عامل(پسرخاله و دوست نقی) در کنار هدایت هاشمی، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر ایفاگر نقش‌های اصلی این سریال هستند.
    خشایار الوند و حسن وارسته زیر نظر محسن تنابنده نگارش فیلمنامه سری سوم «پایتخت» را بر عهده دارند که در خلاصه داستان آن آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

    منبع: inn.ir
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 362
  • بازدید کلی : 7,300
  • کدهای اختصاصی